Skip to content

Date de contact

Adresa: Strada Armatei, nr.1-3, mun. Fălticeni, Jud. Suceava

Telefon: 0230 541660

Fax: 0230 541662

Email: relatii_publice@jandarmeriafalticeni.ro

Programul de funcționare al instituției

Ziua
Intervalul orar
Luni
08:00 – 16:00
Marți
08:00 – 16:00
Miercuri
08:00 – 16:00
Joi
08:00 – 16:00
Vineri
08:00 – 16:00

Instrucțiuni privind coronavirus

     „Având în vedere încetarea stării de urgenţă, în contextul menţinerii riscului transmiterii infecţiilor cu noul coronavirus, în perioada următoare, până la revenirea la normalitate, în vederea asigurării dreptului cetăţenilor la petiţionare dar şi a protejării angajaţilor unităţilor Jandarmeriei Române, activitatea de relaţii cu publicul se va desfășura conform instrucțiunilor de mai jos.
     Activitatea de primire în audienţă se va desfăşura numai în cazuri cu caracter deosebit, raportat la situaţia prezentată de către solicitantul audienţei, în situaţia aprobării audienţei, aceasta se va desfăşura astfel:

  • audienţele se vor desfăşura într-o încăpere special destinată, iar persoanele care participă la audienţă vor trebui să poarte mască şi mănuşi de protecţie şi să respecte regulile de prevenire a infectării cu COVID 19;
  • la audienţă vor fi acceptate maxim 2 persoane concomitent pentru dialogul cu personalul cu funcţie de conducere;
  • audienţa se va limita la un interval de maxim 15 minute, respectându-se astfel recomandările medicale de evitare a interacţiunii prelungite dintre mai multe persoane.

     Pentru asigurarea comunicării dintre cetăţeni şi Jandarmeria Română se pot utiliza şi mijloace alternative cum ar fi sesiunile de comunicare pe conturile reţelelor de socializare sau telefonic.
     În situaţia în care nu se poate realiza primirea în audienţă, se poate dispune ca aspectele semnalate să fie transmise spre soluţionare unui compartiment de specialitate, solicitantul urmând să primească răspuns la cele sesizate.
     În vederea realizării celor de mai sus, solicitanţii vor menţiona, obligatoriu, în cererea de primire în audienţă, telefonul de contact şi/sau adresa de e-mail. Activitatea de consiliere a cetăţenilor, prevăzută de O.M.A.l. nr. 33/2020 privind activităţile de soluţionare a petiţiilor, primire în audienţă şi consiliere a cetăţenilor, în Ministerul Afacerilor Interne, se va desfăşura telefonic, de către lucrătorii de relaţii cu publicul, cetăţenii putând să apeleze numărul de telefon 0230541660. Activitatea de primire a petiţiilor cetăţenilor va fi asigurată prin intermediul trimiterilor poştale, al adreselor de e-mail sau prin completarea, on-line, a formularelor postate pe site-urile unităţilor Ministerului Afacerilor Interne.”

Sign Up and Start Learning